Vardagsproffs...

Min man kallar sig "vardagsproffs". Jag gillar det ordet. Önskar att jag vore ett vardagsproffs, för det är där livet avgörs, där det mesta händer, trots allt.
Vem är då jag, i vardagen?
Maria heter jag, är mamma till Jehlia. Jag är också styvmamma till Jeremy och Julia, därav "Mammaria". C är för vårt efternamn. Till familjen hör världens sötaste, goaste bordercollie; Sessan. För tillfället är jag hemma med Jehlia, som föddes i somras, alldeles för tidigt. I v.24 kom hon, endast 490 g... Jag försöker läsa till präst samtidigt. Läser på distans i Uppsala. Jag har arbetat som pastor i frikyrkan i nästan 10 år, mest inom EFK och Pingst. Tron är därmed väldigt viktigt för mig, livet som sådant "livsviktigt", så det blir förmodligen funderingar kring just livet och Gud som denna blogg kommer att handla om. Om det nu blir så att jag hinner skriva...

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Du är ett vardagsproffs enligt mig. Jag gillar dig starkt. Kram Katta

2011-02-02 @ 22:51:01
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0